Kommentarer

28.08.2016 17:56

Ken

Men Guds ånd svevet over vannet. Da sa Gud: "Det bli lys!" Og det ble lys

Problemet er at vann også avgir "lys" For ikke å glemme problemet at uten sol, vil vann være iform av is.

28.08.2016 17:54

Ken

Din beskrivelse av skapelsen er jo bare et sammensurium av halvsannheter.
Hvorfor står det ikke bare at først skapte gud, romtid, energi og masse?

28.08.2016 17:40

Ken

Du bommer jo allerede i overrennet, med uttalelsen "utviklingslæren (evolusjonen)", uten å ta med det essensielle, nemlig gjennom naturlig seleksjon (utvalg).

26.03.2016 10:47

Einar Gisle Sellevold

Takk, Asgeir!

01.02.2016 06:50

Stefan

"Det ble kveld, og det ble morgen, første dagen." Det stemmer jo helt med realitetene. En solnedgang er jo en soloppgang et annet sted på jorden.

30.01.2015 13:59

Bjarte

Rart korleis alle dei største hjernene trur på evolusjonen med kristene trur på ein bok skrevet av menn som ikkje visste ana enn kva andre gamle menn trudde

30.01.2015 13:53

Eivind

Kva er detta for ein hjernevasking. Kristendommen har ALDRI vært bra for mennesker. Evolusjons teorien er bevist. I motsetning til bibelen som bare sprer piss

02.10.2013 17:46

vegard

Fantastisk når du skriver at evolusjonistene gjør det de kan for å få terrenget til å stemme med kartet, rett etter de desperate rasjonaliseringene om skapelsen

05.06.2012 16:30

Kim

Dette er veldig interresant, og det gjør meg bare mer kristen. Tusen takk for informasjonen. :D

26.12.2011 20:55

sigurd steinkjellå

skikkelig interessant,Asgeir stå på !

12.01.2011 17:18

hovden

ka skjedde med deg egentlig? hjernevaska av en ond kult i eit mørkt lite rom til du var programmert til og avrunde alle setninger med TRO og GUDS ORD!!!

12.01.2011 21:32

Asgeir

Eg har jo sagt at eg er hjernevaska ved Guds Ord. Bibelen kaller det tankebygningar. 2. Kor. 10,4-6. Og eg kan fortelja deg at det er herlig.

12.01.2011 16:42

hovden

det du kaller "vås" e då altså dei samla meiningane te 99.9% av forskarar i verden, samt politikerer som vil bli tatt alvorlig og lederen for din religion

12.01.2011 21:30

Asgeir

Og paven er IKKJE min leiar. Han er leiar for ein religion som eg tar avstand frå!!!! Eg tar avstand frå ALL religion!!! Om det er kristenDOM eller ...ismer.

12.01.2011 21:26

Asgeir

Eg har jo sagt at eg er hjernevaska ved Guds Ord. Bibelen kaller det tankebygningar. 2. Kor. 10,4-6.

12.01.2011 21:22

Asgeir

99,9% ? - Kor har du det frå. Så du meiner at fleirtallet alltid har rett? Då lurer eg på kven av oss som er hj.vaska i dette rommet ditt....

12.01.2011 16:44

hovden

ka skjedde med deg egentlig? hjernevaska av en ond kult i eit mørkt lite rom til du var programmert til og avrunde alle setninger med TRO og GUDS ORD!!!

12.01.2011 00:12

Asgeir

Det var ei tid eg trudde på dette våset som du og eg var ganske ihuga. Det blir kalla indoktrinering.

12.01.2011 00:15

Asgeir

Når me er unge og naive trur me jo på alt som står i lærebøkene og ikkje minst på læraren. Fordi desse KUNNE jo ikkje ta feil.

11.01.2011 01:36

hovden

problemet er at du ikke er åpen for bevis imot creasjon og kun for forskjellige fakta som støtter kreasjon. http://www.youtube.com/watch?v=T69TOuqaqXI
se denne!

12.01.2011 21:44

Asgeir

Eg gjentar... The missing link my friend, the missing link. Where is that....

12.01.2011 21:44

Asgeir

jo, eg har sett videoen. Men det er jo fortsatt ein kval. Det beviser ingenting og evolusjon og veit ingen ting om alderen. Det er bare gjetningar.

12.01.2011 16:37

hovden

du har tydligvis ikke sett videoen.

12.01.2011 00:08

Asgeir

The missing link my friend, the missing link. Where is that....

12.01.2011 00:04

Asgeir

Problemet for deg er at du kan ikkje finna bevis for evolusjon. Det har skjedd ein utvikling innafor dei ulike arter, men ikkje fra ein art til ein annan.

10.01.2011 00:20

hovden

hvis gud skapte universet for 6000 år siden.... hvorfor kan vi se stjerner som er mer en 6000 lysår borte?... til og med galakser millioner av lysår borte?..

10.01.2011 00:42

Asgeir

Enkelt. Han satte dette direkte på plass... 1 Mos 1,17: "Gud satte dem på himmelhvelvingen for å gi lys på jorden."

10.01.2011 00:02

hovden

http://www.youtube.com/watch?v=SSxgnu3Hww8
top 10 creasjonist argumenter motbevist.

10.01.2011 22:32

Asgeir

Ja, ikkje sant.... og at ein viss person eg blind og døv samtidig....

10.01.2011 18:18

hovden

vanskelig og gjere intrykk på noen med hendene forran øynene når du viser dem noe og fingrene i ørene når du prøver forklare noe.

10.01.2011 00:37

Asgeir

Dette gjorde ikkje inntrykk på meg i det heile...

09.01.2011 23:04

hovden

http://www.bible.ca/tracks/b-pope-accepts-evolution.htm
pave john paul 2 aksepterer evolusjon's teorien

10.01.2011 00:47

Asgeir

Stakkars type...

09.01.2011 23:01

hovden

http://www.telegraph.co.uk/news/newstopics/religion/2958018/Church-to-make-posthumous-apology-to-Charles-Darwin.html
kirken unskylder seg til darwin...

10.01.2011 00:44

Asgeir

Og så....??? Dette beviser ingen ting.

01.01.2011 02:33

hovden

Prøve ikkje og ta frå deg truå di men heller fjerna noe av den verste hjernevasken. ps... når lederen for din religion sier du tar feil så bør du revurdere...

09.01.2011 23:28

hovden

greit nok, hitler var og katolikk og mente skaperen (gud) skapte den ariske rase så han var nok creasjonist.

03.01.2011 08:26

Asgeir

Hitler sa: "Dersom man gjentar en løgn ofte nok og høyt nok, vil folk tro den til slutt." Dette sa han i f.m. løgnene han spredde om jødane...

01.01.2011 16:11

Asgeir

Du bør kanskje revurdera kven som verkeleg er hjernevaska her... eller indoktrinert gjennom fleire år på skule ved å høyra at det same blir gjentatt år etter år

01.01.2011 16:07

Asgeir

Du må jo forstå at det er Bibelen som har autoritet over meg, ingen menneske. Og når det som er funne av forskarar understøttar Bibelen, bygger det opp trua mi

01.01.2011 15:59

Asgeir

Paven er eit feilande menneske som du eg og eg har ingen grunn til å stå til regnskap for han. Han som både du og eg skal stå til regnskap for ein dag er Gud

29.12.2010 17:53

Hovden

http://www.cuttingedge.org/n1034.html
til og med paven tror på evolusjon.
han har sikkert ikke peiling på SKIKKELIG religion han heller?!? :P

30.12.2010 23:07

Asgeir

Eg synest du bør holda deg til temaet og ikkje komma med usaklige argument. Men for å svara deg på dette: Eg er ikkje religiøs som paven, for meg er Jesus LIVE

30.12.2010 23:00

Asgeir

Var dette eit seriøst argument frå deg? Kva er det egentlig du prøver på? Ta frå meg trua mi? Men der ser du, det har med TRU å gjera...

05.12.2010 07:56

Asgeir

Eg har sett så mykje juks og fanteri i dette miljøet. Dei tyr til så mykje råttenskap og bedrag bare for å vinna makt, penger og anerkjennelse blant sine egne.

05.12.2010 08:01

Asgeir

Det er mange forskarar som har mista jobbene sine pga at dei har kome fram til same konklusjon som Molèn, Kent Hovind & CO

03.12.2010 10:12

Asgeir

Eg vil takka deg for at du har tatt opp igjen dette temaet. Det har tent opp igjen iveren etter å skriva fleire artiklar om dette emnet....TUSEN, TUSEN takk!!!!

04.12.2010 23:39

asgeir

Før sto eg på dei same meiningane som du har om dette, men fekk etter kvart møta Jesus, Guds Son og eg måtte erkjenna at eg tok feil, også i dette temaet her.

04.12.2010 23:35

asgeir

Tankebygningar er noko som reiser seg i stolthet mot Gud og ikkje vil anerkjenna han som suveren i alle ting. Ydmykhet er å bøya seg for Guds Ord. Mitt valg...

04.12.2010 23:30

Asgeir

Når det gjelder hj.vask, så har du nok rett i det. Bibelen kallar det å riva ned tankebygningar. Det er bra med kunnskap, men den blir ein byrde når den er feil

04.12.2010 23:26

Asgeir

Eg trur nok det at dersom det hadde vore heksebrenning i dag, så hadde nok eg stått på bålet og du hadde stått og heia... dessverre.

04.12.2010 20:25

hovden

bare hyggelig, synes det er fantastisk intresant og finne ut hvor hjernevasket det går ann og bli.
for 150 år siden hadde du brent hekser....

16.11.2010 21:32

Asgeir

Her er det ein svensk forskar som har studert i mange år og som eg har stor tillit til: http://www.matsmolen.se/

05.12.2010 07:52

Asgeir

... og me kan ikkje bygga på ANTAGELSER.... Derfor er evolusjonteorien ei tru på lik linje med andre trusoppfatningar.. men dei oppfører seg som om det er fakta

04.12.2010 23:14

Asgeir

Har du sett demo-filmane om Trex og korleis den tygger byttet sitt? Det er jo det som er latterlig. Med det eg er ute etter; er at dei ANTAR og ikkje VEIT dette

04.12.2010 23:09

Asgeir

krokodillen tar jo byttet sitt under vatn og lar det råtna før den kan eta kjøtet og haien har ein heilt annan type kjeft enn T-rex. Dårlige eks. du kom med der

04.12.2010 23:05

Asgeir

Eg sa ingen ting om at dei var skarpe. Men dei var heller spisse, så dersom dei åt kjøt slik det er vist på illustrasjoner, hadde kjøtet satt seg fast i kjeften

04.12.2010 20:23

Hovden

så skarpe tenner = plantespiser?
si det til haien.... si det til krokodillen...
si det til alle plantespiserene.
du klarer ikke tenke logisk?

01.12.2010 19:41

Asgeir

Eg trur du har blitt påvirka av Jurassic Park.... filmar som er bygd på fantasier og juks.

01.12.2010 18:42

Asgeir

Han bygger bare på fakta, ikkje på fantasi og eventyr

01.12.2010 18:41

Asgeir

Og når det gjelder Molèn, så har vore på seminar med han i ei veke og han veit godt kva han snakkar om... i motsetning til andre....

01.12.2010 18:39

Asgeir

Det som er trist er at dei sakalte forskarane innbiller seg at tyrannosaurus kannu eta kjøtt med DEI tennene. Der finns ikkje tyggeflater i tennene eingong.

30.11.2010 19:52

Hovden

triste greier, han hevder og at tyrannosaurus rex var en plantespiser. hehe, like dum som deg. ikke rart du liker han.

30.11.2010 19:50

Hovden

du setter din lit til en mann som er blitt kåret til "årets forviller" av sine kollegaer i sitt eget land...

16.11.2010 01:32

Hovden

e du heilt idiot?
du kan ikkje legga fram creasjon teorien som bevis mot evolusjons teorien...
blir alla "din ide er feil for eg og har ein ide..."

16.11.2010 21:28

Asgeir

Beklager det med kun 160 ord. Det er noko eg ikkje styrer med. Det er det 123hjemmeside som styrer...

16.11.2010 21:23

Asgeir

Derfor høyrer Darwins lære inn under religionsundervisning, ikkje vitenskap. Eg har stor respekt for ekte forskning som bygger KUN på fakta, ikkje eventyr...

16.11.2010 21:20

Asgeir

... der er fakta og fantasi som er blanda saman i ei smørje... Eg har valgt å tru Guds Ord framfor sammenblandinga til Darwin & CO.

16.11.2010 21:17

Asgeir

Næmen Hovden då... personangrep og usaklige slagord ...tsk, tsk ,tsk. Eg har sagt før at begge deler har TRU å gjera. Og evolusjon har ALDRI blitt bevist...

16.11.2010 01:34

Hovden

går ikke an og diskutere skikkelig med 160 tegn. får ikke plass til skikkelige argumenter, bare fanatiske slagord.

08.11.2010 19:37

Hovden

kan gud skape noe så tungt at han ikke kan løfte det?
uansett er han ikke almektig...

09.11.2010 23:53

Asgeir

...dessutan er ikkje høg intelligens einsbytande med at ein kjem fram til rett konklusjon og evolusjonsteorien er eit bevis på det...

09.11.2010 23:49

Asgeir

..medan Bibelen har bøker som er 4000 år gamle. Dessutan var bl.a. Einstein, Edison kristne som trudde på skapelsen, ein skapande Gud og ikkje evolusjon...

09.11.2010 23:42

Asgeir

Det var flåsete sagt...Men det er slik folk argumenterer når dei ikkje har noko betre å seia. Den vitenskapen du refererer til er ikkje eldre enn ca. 150 år...

09.11.2010 23:06

hovden

så du velge heksebrenning og overtro forran den samla vitenskapen frå århundrer med vitenskap som menneskehetens mest inteligente menesker har kommet fram til?

09.11.2010 16:58

Asgeir

... dette veit dei ikkje. Dei antar, og det er det same som tru...

09.11.2010 16:56

Asgeir

Det som du viser til på den web-sida er 80 % fakta og resten er antagelser og oppspinn. Det er det som er så tragisk. Når dei snakkar om mill. av år er det tru.

09.11.2010 16:18

Hovden

har aldrig sagt at eg veit alt, men som vanlig så ser og sier kristelige fanatikere det dei vil og gir blaffen i fakta.

09.11.2010 16:10

Asgeir

... han som du fornektar. Men eg ber fortsatt for deg og vil deg alt vel...

09.11.2010 16:08

Asgeir

Ta det som vil, men eg synest det er veldig arrogant å tru at du kan og veit alt. Og kristne "slagord" er faktisk godt gjennomtenkt av sjølvaste Jesus, Guds Son

09.11.2010 15:11

hovden

person angrep og kristelige slagord isteden for gjennomtenkte argumenter? asgeir da... tsk tsk

09.11.2010 13:37

Asgeir

Gud står den stolte i mot, men den ydmyke gir han nåde...

09.11.2010 13:36

Asgeir

... er du ALLVITANDE? Er du det, så må det jo vera DEG me må tilbe... Men dersom du er arrogant nok til å tru at du er det, bør du jekka deg ned eit par hakk...

09.11.2010 06:34

hovden

han kan jo ikke være det... hvis hand ikke kan løfte noe så kan han ikke være allmektig... hvis hand det er noe han ikke kan skape kan han ikke være almektig

08.11.2010 21:52

Asgeir

?????.... men allmektig er han

07.11.2010 06:46

hovden

spørsmål... hvorfor vil du ha en gud? redd for hva som skjer etter døden eller liker du og ta 2000 år gamle ordre fra "noe" du aldrig har møtt?

07.11.2010 20:00

Asgeir

Prøver du dette oppriktig frå hjarta ditt, vil Han la seg finna. Nå veit eg at du er kalla av Gud, ellers hadde du ikkje tatt opp denne tråen igjen. ber for deg

07.11.2010 19:57

Asgeir

Du bør prøva det du òg, om du tørr. Korleis kan du veta om Han er til eller ikkje, om du ikkje tester det ut? Spør: "Om du finnes Gud, vis meg at du er til..."

07.11.2010 19:53

Asgeir

... og ikkje har eg berre møtt Han, Han er med meg kvar dag, 24 timar i døgnet...

07.11.2010 19:52

Asgeir

...og det er bevis nok for meg...

07.11.2010 19:51

Asgeir

...og det ved helbredelser i Jesu navn, både når eg sjølv og andre har lagt hendene på folk.

07.11.2010 19:48

Asgeir

Veit du kva? Eg har møtt Han, den levande Gud og Han er bare kjærleik. Eg møtte Han den dagen eg sa ja til Jesus, Hans son. Eg har òg sett Han i aksjon.

24.09.2010 19:23

Hovden

http://www.talkorigins.org/indexcc/
les gjennom dette asgeir. hvis du fremdeles fremdeles tror så er det fordi du trenger og tro ikke fordi det sannheten...

24.09.2010 20:24

Asgeir

Grunnlaget for mi tru er Joh. 3,16 og Joh. 1,12 i Bibelen, som du sikkert kjenner. Og Hebr.11,1 beskriver mi tru. Dette står eg på, og det holder, tru meg...

24.09.2010 20:18

Asgeir

Gå til http://www.matsmolen.se/ og http://www.drdino.com/
men det er ikkje dette som gjer at eg trur som eg gjer. Dette bare bygger sterkt under det eg trur på

24.09.2010 20:13

Asgeir

Påstander som ikkje stemmer med ting me kan observere kan ikkje være sanne og er derfor ikkje vitenskap. Då blir det tru og antagelser

24.09.2010 20:10

Asgeir

EvolusjonsTEORIEN er ein teori som aldri er blitt bevist, derfor har dette med tru å gjera, ikkje vitenskap...

24.09.2010 20:04

Asgeir

Klart eg trenger å tru. Det gjer jo alle. Eg har jo sagt at alt dette har med tru å gjera, om det er skapelse eller evolusjon.

24.09.2010 20:01

Asgeir

Denne sida beviser ingenting, men takk for at du viste meg den. Eg skal inn på den og lesa for å få meir amunisjon i debatten...

24.09.2010 10:20

hovden

kreasjonister, scientologer, jehovas vitner, radikale muslimer...
hadde det ikke vært for folk som dere hadde resten av oss sluppet kjipe ting som......

24.09.2010 11:25

Asgeir

...men på eit liv sammen med Jesus. Eg vil heller ikkje leva etter ein død religion, om det er kristendom eller islam eller hinduisme. Sjå 23.09.2010 22.25

24.09.2010 11:20

Asgeir

Men når alt dette er sagt, så eg enig i at religion har skapt mykje vondt og kjem fortsatt til å gjera det. Men livet mitt er ikkje basert på dette, ...

24.09.2010 10:52

Asgeir

Alt som strider mot Guds ord, om det er forskning, livssyn eller kva som helst er feil. Og det viser seg at det holder grunnstøtt. Det er min erfaring...

24.09.2010 10:50

Asgeir

Men det beste er å gi Gud rett. At det han seier i sitt ord er absolutt sannhet. Det er utgangspunktet for mi tru og overbevisning.

24.09.2010 10:47

Asgeir

Det er med meg slik som med deg at eg har rett til eg blir overbevist om noko anna. Dersom du eller andre kan overbevisa meg om at eg tar feil så kom igjen...

24.09.2010 10:26

hovden

du mener faktisk at DU har rett men millioner av forskerer og utdannere med iq LANGT over din egen tar fullstendig feil fordi noen skrev noe annet 2000 år siden

24.09.2010 10:24

hovden

iq nivået må være ufattelig lavt for kunne klare og lukke øynene til så mye vitenskapelig bevis og fremdeles ha tro på seg selg....

24.09.2010 10:21

hovden

hellige kriger, terrorister, psykisk skada altergutter, inquisasjonen, heksebrenning etc etc.
skulle tro at i informasjonsalderen vi skulle slippe idioter.

24.09.2010 09:49

Kjetil

Bare så det er klinkende klart, ønsker jeg absolutt ikke å ta del i livet du lever, og jeg lengter absolutt ikke etter det. Jeg har det supert,syns synd på deg.

24.09.2010 09:35

Kjetil

Haha.. så du mener i fullt alvor at hele menneskeheten er et produkt av innavl, gjennom incest i familien Adam og Eva? Tror bare vi legger diskusjonen død..

24.09.2010 11:05

asgeir

etter syndefallet forsvant beskyttelsen og bla. genene er blitt meir og meir svekka. Derfor innførte Gud loven om at det var synd med "incest" pga innavl.

24.09.2010 11:01

Asgeir

Det var ikkje snakk om incest på den tida. Gud skapte jo alt perfekt, så i begynnelsen var alle gener heilt utan feil. Adam fekk menge sønner og døtre...

24.09.2010 08:17

Kjetil

"Synd" er forøvrig et menneskeskapt system hvor man utnytter skyldfølelse og samvittighet til å styre folks adferd. Det funker tydeligvis på deg..

24.09.2010 09:37

Asgeir

Dette livet kan jo du òg få del i og eg veit du lengtar etter det. Ellers hadde du ikkje krangla med meg her... Dessutan trenger me ei rettesnor i livet...

24.09.2010 09:33

Asgeir

Skam er jo ein konsekvens av Adam sitt fall. I dag lever eg et liv utan skam og skyld og har ein god samvittighet. Og det er pga det Jesus gjorde på korset.

24.09.2010 09:30

Asgeir

Synd er det samme som å vera adskildt frå Gud. Den er jo menneskeskapt i den grad at Adam valgte å la seg freista og det har gått ut over menneskeslekta.

24.09.2010 08:14

Kjetil

Det faktum at du forkaster dokumenterte fakta og kommer med påstander som at C14 egner seg best innen 5-6000 år viser jo bare hvor hjernevasket du er, stakkar..

24.09.2010 09:26

Asgeir

Det er nok dokumenterte fakta eg òg held med til og ingen laus påstand. Det at C14 ikkje er pålitelig er akseptert blant forskarane

24.09.2010 00:39

bjørnar

jorden er eldre enn 6000 år. metaller funnet på jorden kan kun skapes i supernovaer og bli fraktet til jorden. en sol lever sinnsykt mye lenger enn 6000 år.

24.09.2010 07:22

Asgeir

Dette er påstander som ikkje er bevist. Det er noko ein del forskarar antar. Å anta er det samme som å tru...

24.09.2010 00:35

bjørnar

jorden er eldre enn 6000 år. vi har is i arktis som har 150.000+ lag. dvs 150.000 år.

24.09.2010 11:25

stian

hvor har du dette fra ?
Et is lag dannes HVER GANG det er en endring i Temeratur

SÅ det er ikke mulig å bergne alder på jorden med antall is lag

23.09.2010 22:33

bjørnar

fiskene på 3 dagen,så solen på 4 dagen... hehe... så fiskene igjen 5 dagen :P liten tabbe av gud der eller er han bare glad i frossen fisk?

23.09.2010 22:56

Asgeir

Dette var ingen tabbe av Gud, men av meg. Det er jo menneskelig å feile og guddommelig å tilgi. Mennesket feila (synda) og Jesus tilga...

23.09.2010 22:51

Asgeir

Takk for at du gjorde med oppmerksom på feilen i det avsnittet. Gud skapte ikkje fiskane den tredje dagen...såg etter i Bibelen. Det skal bli retta opp nå...

23.09.2010 22:33

bjørnar

spørsmål... hvis gud skapte fiskene en hel dag før han skapte solen... hvorfor døde de ikke ut i minus 182 grader celcius?
jeg ser gud skapte fiskene på 3 dagen

23.09.2010 22:45

Asgeir

Var du der og målte tempen du då. Det var jo ein hvelving rundt jorda og det var sub-tropisk klima under den. Sjøl om sola ennå ikkje var skapt...

23.09.2010 20:36

Kjetil

Utrolig trist for deg at du fortsatt legger fornuften til side. Jeg er heller ei påvirket av en satan siden jeg sier mot deg, jeg er et vanlig, fritt menneske.

23.09.2010 22:33

Asgeir

Det er din rett å seia i mot meg. Det har eg ingen problemer med. Alle blir påvirka, men me velger sjøl kva/kven me vil bli påvirka av. Då velger jo eg Guds Ord

23.09.2010 20:33

Kjetil

Jeg har forøvrig vært "frelst" i mange år tidligere, men er nå veldig glad jeg kom meg ut og vekk fra dobbeltmoralen og skinnhelligheten. Syns synd på deg.. :/

23.09.2010 22:27

Asgeir

Så nå lever eg eit liv i virkelig FRIHET. Eit liv der eg kan leva fri i frå synd.
Det er frihet det. Det bør du prøva.

23.09.2010 22:25

Asgeir

Men ein dag oppdaga eg at det var ikkje det som var saken. Det er ikkje bud og reglar. Det å vera frelst er å leva kristenLIV og ikkje kristenDOM.

23.09.2010 22:21

Asgeir

Ja, eg óg var frafallen ein gong. Det var på grunn av hykleri. Eg kunne ikkje leva opp til dei bud og reglar som blei forlangt av meg. Så eg snudde Gud ryggen..

23.09.2010 20:31

Kjetil

Hehe.. jeg vet ikke alt, men anser meg som litt belest. Evolusjonsteorien gruser skapelsesTEORIEN når det kommer til bevismateriale og troverdighet.

23.09.2010 22:17

Asgeir

Det er snakk om TRU i begge tilfellene, Men bevisene ute i naturen bygger virkelig opp om Bibelen...

23.09.2010 22:15

Asgeir

Det er jo nettopp bevisene ute i naturen som viser at evolusjonteorien er bare sprøyt. Der er ikkje et fnugg av bevis som taler for at den er rett.

23.09.2010 15:27

Kjetil

Glemte en liten detalj.. Bibelen er skrevet av.. Mennesker! Og mennesker ljuger og synser og vrir ting så de passer dem selv. Det er jo siden din godt bevis på.

23.09.2010 18:01

Asgeir

Det er bra at du reagerer på dette, som viser at du er kalt av Gud og snart er frelst. Gud velsigne deg og eg ber om at han etterjagar deg med sin kjærlighet

23.09.2010 17:56

Asgeir

Eg veit at Bibelen er full av løgn, men då er det Satan som er sitert. Men det som Gud har sagt gjennom mennesker ved DHÅ og det som Jesus har sagt er SANNHET.

23.09.2010 17:50

Asgeir

Ja, eg har mange feil. Men siden det er du som "kaster stein" her, er du i følge Bibelen tvers igjennom utan feil. Du kan altså ikkje ta feil NOKO og veit ALT!!

23.09.2010 15:24

Kjetil

Du nevner heller ikke at det finnes forskjellige stamtavler i bibelen, og de haugene med logiske brister. F.eks. påvirkning fra gode/onde krefter VS. fri vilje.

23.09.2010 17:44

Asgeir

Faktisk så er disse stamtavlene svært nøyaktige og går heilt tilbake til skapelsen, altså til Adam...

23.09.2010 15:22

Kjetil

Det du glemmer i forhold til dinosaurene er at disse beviselig døde for mye lengre enn 6000 år siden. Har du hørt om C14-datering?? Vitenskapelig som fy.

23.09.2010 17:42

Asgeir

Ja, eg har høyrt om C14. Denne metoden er ikkje pålitelig, og skal den brukast, egner den seg best innanfor 5-6000 år.

23.09.2010 17:39

Asgeir

Dette er meir eit spørsmål om synsing, eller tru når det gjelder alderen på jorda. Evolusjonsteorien er som det står i slutten av ordet, berre ein teori.

09.05.2010 20:17

Helge

BRA!! Enig med du! Bortsett ifra det med at jorden hang sammen (Pangea) og sklei fra hverandre.. Men etter som eg har skjønt så har du også gått bort ifra dette

10.05.2010 07:24

Asgeir

Nå er det fjerna...takk for at du gjorde meg oppmerksom på det...

09.05.2010 21:50

Asgeir

Ja, eg har endra litt oppfatning på det, men eg har glømt å endra det her...får sjå etterkvart...